02/07/2011

Turquoise gypsy skirt !

Nareszcie mogę Wam pokazać zestaw z tą spódnicą! Jakiś czas temu wyhaczyłam ją w sh, z tego co pamiętam kosztowała grosze. Urzekł mnie w niej kolor, oczywiście plisy oraz uroczy wzorek listków. Dziś pierwszy raz spódnica ujrzała "światło dzienne" a ja jestem z niej bardzo zadowolona. Jest przewiewna, lekka a materiał bardzo przyjemny w dotyku, aż nie mam ochoty jej zdejmować :) Ciemne koturny, które są dosyć ciężkim elementem zestawu zrównoważyłam równie mocnym elementem na górze, czyli naszyjnikiem. Efekt bardzo mi się podoba. Tak ubrana czuję się pewnie i kobieco:) Mój ubiór również przykuwał liczną uwagę ludzi, co mnie zazwyczaj cieszy :D

Wybaczcie masę zdjęć, którą Was zasypię, pewnie chwilę potrwa aby wszystkie się załadowały. Adaś się dzisiaj bardzo postarał, więc szkoda nie opublikować takich udanych zdjęć. Zdjęcia robiliśmy w pięknym parku i wiecie co? Spotkaliśmy wiewiórki :D












Spódniczka/Skirt:sh
Top, pasek/ belt:Primark
Naszyjnik/Necklace:Allegro
Koturny/Wedges: Koi Couture




Oraz jedno z najsłodszych zdjęć dziecka jakie widziałam :) <3
And one of the sweetest photos of a child I've ever seen :) 



Finally I can show you the outfit with that skirt! I found it in second hand shop a while ago and it cost pennies :)It enchanted me in color, of course pleats and the beautiful leaves pattern. Today the skirt saw the "day light" for the first time and I'm really happy of it :) It's very comfortable, the material is very pleasant that I don't want it to take off. I decided to balance the dark wedges which are quite heavy element of that outfit, with the equally strong element on the top- dark necklace. I really like teh effect. Dressed like this I feel confident and feminine :) My look also drew many people's attention, what I usually enjoy :D

25 comments:

  1. Świetna spódnica!
    Tylko na górę założyłabym jakiś cienki, luźniejszy top na ramiączkach, wyszłoby może trochę boho? :)

    ReplyDelete
  2. Aquamarine: Wersja z topem na ramiączkach z pewnością się tu w ciągu lata pojawi ;)

    ReplyDelete
  3. ooo faktycznie bardzo fajna ta spódnica i podoba mi się zestawienie z tym kontrastowym pasecziem. trochę bardziej zaszalałabym z kolorem bluzeczki - może choćby biała - byłoby jeszcze lżej i letniej :)
    a zdjęcia dzieci są mi bliskie bo właśnie jestem młoda mamą - może znajdziesz coś u mnie :)

    ReplyDelete
  4. cudowna spódnica!! :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia cudne i buty teeż :)
    www.martinees-x.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous2/7/11 22:52

    Alllle spódnica!

    ReplyDelete
  7. Nie no kochana!!! Spódnica jest zjawiskowa - zazdroszczę <3 Wyglądasz cuuudownie :)))

    ReplyDelete
  8. Świetna spódnica :)

    ReplyDelete
  9. Boshe jak ja ci zazdroszcze takich pieknych wlosow !!!
    piekne zdjecia!!!

    ReplyDelete
  10. Śliczna spódnica, a wg mnie ta koszulka nie pasuje ;/

    ReplyDelete
  11. Spódniczka jest superowa, koturny także :)

    ReplyDelete
  12. wow!! that skirt is AMAZING! you look very very pretty :)

    ReplyDelete
  13. świetne buty !!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  14. bardzo podobna spódnica jest teraz w zarze:)obserwuje:)

    ReplyDelete
  15. Fenomenalny look :)
    Spódnica robi wrażenie !!

    ReplyDelete
  16. ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  17. Love that skirt Agnes, you rock it so well!

    ReplyDelete
  18. ja nie odważyłabym sie , ale Ty wyglądasz świetnie!!

    http://mon-papillons.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Anonymous4/7/11 13:13

    a oglądałaś wgl te fotki? nie dość że masz krótkie nóżki i ..nazwijmy to niezbyt wiotkie to jeszcze je sobie mega skróciłaś, a paskiem na kostce spowodowałaś że wyglądają jak balerony, sama robisz sobie krzywdę, czasem warto się ubrać odpowiednio do swojej sylwetki...

    ReplyDelete
  20. Anonimowy: Owszem, nie jestem osoba, ktora posiada dlugie nogi modelki, ale na ich dlugosc nie moge narzekac, gdyz dla mnie sa w sam raz:) Spodniczka ma dosyc ryzykowna dlugosc, ale buty sa wysokie tak wiec nie wygladam w niej jak karzel:) Zgadzam sie, iz paski na kostce zazwyczaj skracja nogi, ale nie sadze aby bylo tak w tym przypadku. Jezeli widok normalnej nogi wzbudza w Tobie negatywne odczucia, tak ze nazywasz je baleronami to mysle, ze trzeba sie zastanowic troszke nad swoim postrzeganiem kobiecego ciala :) Krzywdy sobie nie robie a tak ubrana czuje sie rewelacyjnie a to najwazniejsze;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  21. Anonymous4/7/11 20:49

    masz bardzo wysokie mniemanie o sobie skoro myślisz że konstruktywna krytyka świadczy o problemach z postrzeganiem kobiecego ciała,wydaje mi się że przydałoby się trochę pokory i słuchania rad bo Twoje stylizacje są dalekie od ideału, zresztą Twoje argumenty są śmieszne: pasek na kostce wszystkim skraca nogę ale Tobie nie:D jasne
    ale widzę że masz w obserwowanych stefviol, to dobrze powinnaś się nią inspirować bo to jest właśnie przykład jak świetnie dobrać strój do sylwetki, a Ty figurę masz podobną więc pomysłów cała masa

    ReplyDelete
  22. Anonimowy: Nawet jeżeli miałabym wysokie mniemanie o sobie to wg mnie nie byłaby to wada. Twoim zdaniem mam, ok, dzięki, schlebiasz mi. To kwestia upodobań czy Ci się moje stylizacje podobają czy też nie. Nikt Cię nie zmusza abyś na niej patrzył. Ty uważasz, że wyglądam źle, ja uważam i czuję się świetnie. Widzę, że oprócz problemów, które dostrzegłam wcześniej pojawiają się kolejne, 1-brak umiejętności czytania ze zrozumieniem (otóż napisałam iż paski na kostce ZAZWYCZAJ skracają nogę, widziałam masę stylizacji, w których nic takiego się nie dzieje), po 2- widzę, że problemy ze wzrokiem wchodzą też w grę skoro uważasz, że rozmiar 48 jest podobny do rozmiaru 38 :) Poza tym zgadzam się, że pani Wiola potrafi dobrać świetnie strój do sylwetki, co wiele razy już jej mówiłam ;) To tyle z mojej strony.

    ReplyDelete
  23. Spódnica jest świetna! Rewelacyjnie się w niej prezentujesz:)Cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  24. I absolutely adore your skirt!! So pretty colour and fabric!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo