01/10/2012

Dobry wieczor kochani!
Nareszcie mam chwilę odpoczynku po całym dniu na nogach. Długi ale za to produktywny dzień:) Po siedmiu godzinach w szkole, zrobiłam zakupy, przytargałam ciężkie torby do domu, odkurzyłam sobie pokój, ugotowałam jeden z najpyszniejszych dotychczas obiadów, mniaaaaaaaaaaam, no i nawet znalazła się chwilka na zrobienie szybkich zdjęc i posta! :) Jestem z siebie dumna :D Tymczasem popijam zasluzona herbatke z sokiem malinowym i ogladam X-factor, tego mi bylo trzeba. Ostatnio caly czas jestem w biegu i zmęczeniu. Szkoła, praca na pełen etat, wolny czas równa się z łóżkiem i odsypianiem. W tym miesiącu mam trochę mniej zmian także może uda mi się pojawic tu częściej. To się okaże :) W czwartek w River Island będzie znizka -20% dla studentow także będę musiała się Wam pochwalic moimi nowymi butami, które na mnie czekają w sklepie:D
Do zobaczenia wkrótce ;) 
xxx





Jacket: New Look
Top, skirt, necklace: Primark
Bag: Tk Maxx
Shoes: no name ?

23 comments:

  1. tęsknie!!!!:*
    ślicznie wyglądasz ;-)

    ReplyDelete
  2. śliczny wisor! w swoim primarku takiego nie widziałam, albo umknął on uwadze mojego oka :D
    no i sweterek/ żakiecich sama chętnie bym przygarnęła do swojej szafy :D
    też mam busy, busy... szkoła 2 kierunki, praca, dom... ale lepie tak, niż się nudzić :D wynudzimy się na emeryturze, teraz trzeba żyć intensywnie :D
    no i mam nadzieję, na częstsze posty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurteczka kupiona doslownie dwa dni temu, i w dodatku jeszcze ze znizka studencka ;) Masz rację, ja jakbym miała za dużo wolnego to bym zgłupiała, jest dobrze, na razie daję radę :)
      Pozdrawiam :*

      Delete
  3. naszyjnik świetny!

    ReplyDelete
  4. extra zakiet :D
    obserwujemy?
    ja zapraszam na 2 konkursy u siebie! :D
    http://hahoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ślicznie wyglądasz:)
    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. Kurtka super, uwielbiam ten krój z klapami bo chyba tak to mogę nazwać ;)
    Pozdrawiam Ania i Zapraszam na Silesia Street Look ;)

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja! Najbardziej przypadł mi do gustu naszyjnik i Twoje włosy!!! ;-)
    zapraszam do mnie: ll0v3.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. no mnie też się podoba bardzo ;)

      Delete
  9. Bardzo fajnie wyglądasz. Torba świetna, nadaje charakter całej stylizacji. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia , świetny blog, a w tym poście niesamowity naszyjnik...!:)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania www.pozerki.pl

    ReplyDelete
  11. świetny naszyjnik, naprawdę:)
    i spódnica też <3


    http://daring--fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. You look so pretty as always, love the necklace! <3
    kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Gaby! :) You're too sweet to me :D

      Delete
  13. świetny wisior! zapraszam do mnie
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wszystko idealnie pasuje do wszystkiego. Naszyjnik bombowy,pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  15. tą torebke masz bardzo fajną :)

    obserwuje!

    ReplyDelete
  16. Cudowna Torebka! sliczne kozaki:)
    Przy okazji chciałam cie zaprosic na mojego bloga, dopiero co zaczynam, komentarz mile widziany:) http://monic-dzej.blogspot.co.uk/ Pozdrawiam Monika^.^

    ReplyDelete
  17. Ciekawy naszyjnik :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    ReplyDelete

Thank you so much for taking time visiting my blog. I really appreciate your opinions ;) xo xo